من عقابی بودم ،بر فراز یک کوه

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من عــقـابـی بودم که نگاهِ یک مــار

 

سـخـت آزارم داد

 

بــال بگشـودم و سمتش رفتم

 

از زمــیــنـش کـندم

 

بــــه هـــوا آوردم

 

آخر عـمـرش بود که فـریـب چشمش، سخت جـادویــم کرد

 

در نوک یک قـلـه، آشیانش دادم که همین دل رحـمـی، چه بروزم آورد

 

عـــشـــق، جــادویــم کـــرد

زهـــر خــود بـر مـن ریـخت

 

از نــوک قــلـه زمین افـتادم

 

تــــازه آمــــد یـــــادم، مـــن

 

عــقــابـی بـــودم بــر فــرازِ يــک کـــوه

 

آشـيـــانِ خــود را بــه نـــگـاهـي دادم



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت16:21---24 آبان 1394
likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
پاسخ:مرسی


kati
ساعت14:02---30 دی 1393
ﻋﺎﺷﻘﻢ …

ﺍﻫﻞ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ ﮐـﻨﺎﺭﯼ ،

ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺍﺵ ﭘﺎﯼ ﺑﻪ ﻗﻠﺐ ﻣﻦِ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻧﻬﺎﺩﯼ ، ﺗﻮ ﮐﺠﺎ ؟ ﮐﻮﭼﻪ ﮐﺠﺎ ؟

ﭘﻨﺠﺮﻩ ﯼ ﺑﺎﺯ ﮐﺠﺎ ؟

ﻣﻦ ﮐﺠﺎ ؟ ﻋﺸﻖ ﮐﺠﺎ ؟

ﻃﺎﻗﺖِ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺠﺎ ؟

ﺗﻮ ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻭ ﻧﮕﺎﻫﯽ ، ﻣﻦِ ﺩﻟﺪﺍﺩﻩ ﺑﻪ ﺁﻫﯽ ،

ﺑﻨﺸﺴﺘﯿﻢ ﺗﻮ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﻭ ﻣﻦِ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﭼﺎﻫﯽ …

ﮔُﻨﻪ ﺍﺯ ﮐﯿﺴﺖ ؟

ﺍﺯ ﺁﻥ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﯼ ﺑﺎﺯ ؟ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﺁﻏﺎﺯ ؟

ﺍﺯ ﺁﻥ ﭼﺸﻢِ ﮔﻨﻪ ﮐﺎﺭ ؟ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﺩﯾﺪﺍﺭ ؟

ﮐﺎﺵ ﻣﯽ ﺷﺪ ﮔُﻨﻪِ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﻭ ﭼﺸﻤﺖ ،

ﻫﻤﻪ ﺑﺮ ﺩﻭﺵ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺟﺎﯼ ﺁﻥ ﯾﮏ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺏ ، ﺗﻮ ﺭﺍ ﺗﻨﮓ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﻡ …


kati
ساعت14:01---30 دی 1393
به که گویم که تو منزلگه چشمان منی

به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من

به که گویم که تو باران زمستان منی


kati
ساعت14:01---30 دی 1393
کاش میشد از عطر تنت شیشه ای برای خود داشته باشم ...!

هر جا، هر گاه دلتنگت شدم ، هوایت را کردم ...

آن را بزنم و غرق شوم میان رویای تنت ..


kati
ساعت14:00---30 دی 1393
ســلامتـــے اونــــے کــہ خیلـــــے تـلاش کــــرد بخوایمش...،وقــتـــــے خــواستــیمـش رفـتـــــــــــ. . . . !

نازنین
ساعت0:50---25 دی 1393
در این زمانــــــــــــه هر مجنونی صدها لیلا دارد ،


هر شیرینی در قلبــــــــ♥ـــــــــش هزار فرهاد دارد



من همان لیلایـــــــــــــــــم که تنها مجنون


من تویــــــــــ♥ـــــــــــی،


تنها عشق و سرپناه من تویی


مائده
ساعت17:48---16 دی 1393
آخر قصه ی عشق ما را همان اول لو دادند
همان جایی که گفتند:
یــکــی بــود....
یــکـــی نـبــود....


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:42---8 دی 1393
آره عزیز جون

ما تو

Insta

پلاسیـــم

چون نمیخوایم تو

Pv

با هر خَـــری

بلاسیـــم
پاسخ:آدم های آزاده دل شکسته و پر غرور ، خود را از تیررس نگاه دیگران پنهان می کنند.


غریبه ی آشنا
ساعت23:57---29 آذر 1393
ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …
ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !
پاسخ:وجود موانع ، تنهابه این معنی است که باید عزم خود را برای رسیدن به هدفهای ارزشمند، جزمتر کنید .


shima
ساعت12:27---28 آذر 1393
وفاداری ؟ خدا بیامرزتش !
صداقت ؟ یادش گرامی باد !
غیرت ؟ به احترامش چند لحظه سکوت !
معرفت ؟ یابنده پاداش می گیر
پاسخ:آن کس که نداند ؛ خواست خویش را در چیزها چگونه بگمارد ؛ دست کم معنایی بر آن خواهد افزود ... و از آن ؛ این پندار زاده می شود که گاهی در آن خواست بنیاد باوری بوده است


تانیا
ساعت23:11---26 آذر 1393
کاش میشد وقتی اتاقت و مرتب میکنی

بهش تافــــت بزنی همونجوری بمونه :|
پاسخ:تنها يك خير وجود دارد كه نام آن، دانش است و تنها يك شر وجود دارد كه نام آن، ناداني است.


mar♥ jan
ساعت11:12---23 آذر 1393
گفت : بنویس



گفتم : از چی ؟



گفت : از هر چی دلت میخواهد



گفتم : میترسم



میترسم چون هر چه دلم خواست



حسرتش بر دلم گذاشته شد



نه دیگر، بس است ، از تــو نخواهم نوشت




پاسخ:زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .


bahar
ساعت7:53---20 آذر 1393
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﭼﮏ !

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﺣﺮﻓﺖ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺮ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺑﻮﯼ ﮔﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ می دﻫﺪ
پاسخ:یک انقلابی واقعی همان جایی خدمت می کند که به او احتیاج است.


bahar
ساعت7:52---20 آذر 1393




خیلی سخته



به خاطر کسی که دوسش داری



همه چیز رو از سر راهت خط بزنی



بعد بفهمی



خودت تو لیستی بودی که



اون به خاطر یکی دیگه



خطت زده


bahar
ساعت7:52---20 آذر 1393


خیلی سخته

به خاطر کسی که دوسش داری

همه چیز رو از سر راهت خط بزنی

بعد بفهمی

خودت تو لیستی بودی که

اون به خاطر یکی دیگه

خطت زده
پاسخ:می دانستم در لحظه‌ای که روح بزرگ حاکم، ضربه‌ای می زند تا تمام بشریت را به دو دسته مخالف تقسیم کند، من در کنار مردم عادی خواهم بود.


bahar
ساعت7:51---20 آذر 1393
آب از سرم گذشته

فریاد می زنم دوستت دارم

و تو آرام و خونسرد

به ترکیدن حباب ها می خندی
پاسخ:اگر تو در برابر هر بی‌عدالتی از خشم به لرزه می افتی؛ بدان که یکی از رفقای من هستی(یکی مثل من هستی).


bahar
ساعت7:51---20 آذر 1393
دیوانگی های دلم را به دل نگیر !

دست خودش نیست

طفلک باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را


bahar
ساعت7:51---20 آذر 1393
کاشکی یکی بود

که فقط با یکی بود


bahar
ساعت7:50---20 آذر 1393
نه! چشمانم شور نبود

اگر که آخر کارمان ندامت شد

دست هایم نمک نداشت


bahar
ساعت7:50---20 آذر 1393
خوبه که بدونی

اون ستاره اى که از همه پرنور تره فقط مال تو نیست!

به همه چشمک می زنه !
پاسخ:سکوت استدلالی است که معانی دیگری را به دوش می‌کشد


کتایون
ساعت16:25---16 آذر 1393
ﻣـــﺎ ﺑـﻪ ﻫـــﻢ ﻧﻤـﯿﺮﺳــﯿـﻢ !...
ﺍﻣّــﺎ . . . ﺑﻬــﺘـﺮﯾــﻦ ﻏــﺮﯾـﺒﻪ ﺍﺕ ﻣــﯿﻤـﺎﻧــﻢ
ﮐـﻪ ﺗــﻮ ﺭﺍ ﻫــﻤﯿﺸـﻪ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺧــﻮﺍﻫــﺪ
ﺩﺍﺷــﺖ . . .ﺩﻟــــــــــــــــــﻢ ﮔــﺮﻓﺘـﻪ ﺍﺯ
ﺍﯾــﻦ ﺷـﻬــــﺮ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻬــﺎﯾـﺶ ،ﻫـﻤﭽــــﻮﻥ
ﻫــﻮﺍﯾـﺶ ﻧـﺎﭘﺎﯾـــﺪﺍﺭﻧــﺩ . . .ﮔـﺎﻩ ﺁﻧـﻘـــﺪﺭ
ﮔـــﺮﻡ ﮐــﻪ ﻧـﻔـﺴــﺖ ﻣﯿــﮕﯿــﺮﺩ .. ﮔﺎﻩ
ﭼــﻨﺎﻥ ﺳـــﺮﺩ ﮐـﻪ ﺑــﺪﻧــﺖ
ﻣـﯿﻠـــﺮﺯﺩ . . . !ﻣـــﻦ ﻭ ﺗــﻮ ، " ﻣــﺎ"ﻛﻪ
ﻧﺸــــﺪﯾــﻢ ﻫـﯿــﭻ ،ﻣــﻦ ﻧـﯿﻤــﯽ ﺍﺯ
ﺧــــﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﻫــﻢ ﺑﺎﺧﺘـــﻢ .. . ! ﻫـﻨـــﻮﺯ
ﻫــﻢ ﻣــﺮﺍ ﺑــﻪ ﺟـﺎﻥ
" ﺗــــــــــــــﻮ"
ﻗــﺴــﻢ ﻣﯿﺪﻫــﻨﺪ . . .
پاسخ:به جاي آنكه به تاريكي لعنت بفرستيد يك شمع روشن كنيد


عشق خسته
ساعت9:43---16 آذر 1393
سلام

ببخشید که فضولی کردم و به وبت اومدم .....

وبت و مطالب زیباش ، بسیار عالی هستند ...

بسیار زیبا هست ...

عالی ....


ممنون میشم به وب منم بیایی و نظر بدی
پاسخ:سلام ،اتفاقا کار خوبی کردی اومدی ،ممنون لطف دارین ،اون یکی وبم لینکی و بهتون سرمیزنم / چشم میام


shima
ساعت2:31---16 آذر 1393
راهش را هم تقسیم کــــرد

رفتنش به من رسیـــــــد !

رسیـدنـش به دیگــــــری . .
پاسخ:امواج خروشان سطح اقيانوس هرگز سكون و آرامش اعماق آن را بر هم نمي زند


مائده
ساعت16:42---15 آذر 1393
از ی نی نی میپرسن عشق یعنی چی؟؟
میگه: عخش یعنی بزالی کسی که دوسس داری از پفکت بوخوله اما فقط توتا
پاسخ:گاهي، يك نه به موقع، از صدها غم و اندوه جلوگيري مي‌كند.


مائده
ساعت16:42---15 آذر 1393

اگه یکی هست که به فکر خوشحال کردنته..
این یعنی خوشبختی
به همین سادگی!!!
پاسخ:از به زبان آوردن پرسش‌هاي نابخردانه هرگز نترسيد؛ زيرا آسان‌تر از ارتكاب به كارهاي نادرست و نابخردانه است.


مائده
ساعت16:41---15 آذر 1393

قـــدم نزن
این جـــا…
این شعـــر ها ، آن قدر بارانی اند
که می ترســم تمام لحظه هایتـــ خیس شوند…!


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:42---15 آذر 1393
بَـعـضـیـا گاوشوלּ مـیـزاב

بَـعـضـیـا פֿَـرِشـوלּ اَز رو پُـلـ رَב مـیـشِـﮧ

تَـڪـلـیـفـ مـا ڪِـﮧ פֿَـرِمـوלּ رو پُـلـ زائـیـבِه چـیِـﮧ


تانیا
ساعت21:05---14 آذر 1393
قرمزا تو دل می گن کاشکی ما آبی می شدیم

طفلیا پشیمونن دم از استغفار می زنن

بو دماغ سوخته میاد و قرمزا غیب شدن

توی اخبار می شنویم دارن یه جا زار می زنن


پاسخ:برای شفای تن باید روح را شفا داد.


سهیلا
ساعت19:07---14 آذر 1393
تنهایی یعنی انقدر کسی بغلمون نکرد

که خودمون زدیم بقل !!!


سهیلا
ساعت19:06---14 آذر 1393
من مانند هم سن و سال های خودم نیستم که هر روز یک آرزویی دارند برای آینده …
من تنها یک آرزو دارم و آن این است که شبی بخوابم و دیگر بلند نشوم
تا نشنوم
تا نبینم
تا نشکنم
تا هر روز چندین بار نمیرم …

پاسخ:-اگر در قدم اول موفقیت نصیب ما می شد، سعی و عمل دیگر معنایی نداشت


غریبه
ساعت1:35---14 آذر 1393
اگــــــر درد را احســــاس كـــردی
**زنده ای **
امـا اگر درد (ديگران) را احســاس كردی
**انسانی**


shima
ساعت19:52---13 آذر 1393
شده ام معادله چند مجهولی…!!
این روزها ..
هیچ کس
از هیچ راهی مرانمی فهمد…!!!


amorous
ساعت19:22---13 آذر 1393
احساس را فلک نکنیم
این طِفل معصـوم
چه می داند منطق چیست . . . !


termeh
ساعت15:30---13 آذر 1393
ب بعضیا بایدگفت:

عزیزم من اونقدرهاهم بیکارنیسم

بخواهم حالتوروبگیرم

میشنم پامومیندازم روپام

زمونه خودش دهنتو سرویس میکنه
پاسخ:لایــــــــــک


shima
ساعت0:45---13 آذر 1393
بهم گفت کمى از حال و روزت بگو

و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم ،

اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم !



بعضی حرف ها را نباید زد

بعضی حرف ها را نباید خورد

بیچاره د♥ل چه می کشد میان این زد و خورد !


شاید برایت عجیب است این همه آرامشم !

خودمانی بگویم ؛ به آخر که برسی ، دیگر فقط نگاه میکنی . . .
پاسخ:عـــــــــــالی


سینا
ساعت20:25---12 آذر 1393
مـــــــــونــــــدنـــــی "" راهـــــشــــو "" بـــــَــــلــــــده ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.رفـــــتــــــنــــــی " بــــهــــانـــــشـــــــــــه
پاسخ:اگر یك روز، یك ساعت، ناگهان همه چیز بخواهد به یك چیز تبدیل شود، برترین آنها مهر ورزیدن است.


پشه ها هم میخندند
ساعت20:14---12 آذر 1393

پاسخ:♥


پشه ها هم میخندند
ساعت20:13---12 آذر 1393
سلام اجی
خوبی؟
مچکرم از نظراتت
و ببخش بابت تاخیرم
پاسخ:سلام گلم مرسی ،خواهش میکنم همچنین ممنون از کامنتای زیبات ♥


پشه ها هم میخندند
ساعت20:12---12 آذر 1393
تمام این شهر،

یک طرف؛

تو

یک طرف..

خیالت راحت باشد،

من

طرف تو را

به مردم این شهر نمیدهم...
پاسخ:تنها آرامش و سكوت، سرچشمه ی نیروی ابدی و جاوید است


پشه ها هم میخندند
ساعت20:08---12 آذر 1393
عشق یعنی آن نخستین حرفها / عشق یعنی در میان برفها

عشق یعنی یاد آن روز نخست / عشق یعنی هر چه در آن یاد توست . .
پاسخ:انسان تنها موجود زنده اي است که نمي‌خواهد آن چه را که هست بپذيرد


پشه ها هم میخندند
ساعت20:07---12 آذر 1393
حســــﺎﺏ ﻭ ﮐـــﺘﺎﺏ ﺩﻧﯿـــﺎ ﺭﻭ ﮐـــﻪ ﻭﺭﻕ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ ﺍﺯ ﻓﺮﻣــــﻮﻝ ﻋـــﺪﺍﻟﺘﺶ ﺧـــﻮﺷــــﻢ ﺍﻭﻣـــــﺪ ! ﻫـــــﺮ ﭼــــﯿﺰﯼ ﺭﻭ " ﺑﮕــــﯿﺮﯼ " ﮐﻪ ﭘﺸــﺘـﺶ "ﺁﻩ ﻭ ﺍﻟـــﺘﻤﺎﺳــﻪ" ﯾﻪ ﭼــــﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺑـﺎﯾﺪ " ﭘﺲ ﺑـــﺪﯼ " ﮐﻪ ﺍﺳــــﻤﺶ " ﺗﻘـــــــﺎﺻﻪ"
پاسخ:آدمی هرقدر هوشمندتر باشد، افسردگی و بطالتش بیشتر است!


پشه ها هم میخندند
ساعت20:07---12 آذر 1393
زندگی فرصت پرواز بلندی ست ولی/////

قصه این است چه اندازه کبوتر باشی./////


پشه ها هم میخندند
ساعت20:06---12 آذر 1393
این روزها عشق را با دست پس می زنند...

و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست ..
پاسخ:لایک گلم


پشه ها هم میخندند
ساعت20:06---12 آذر 1393
نگذارید گوشهایتان گواه چیزی باشد/////

که چشمهایتان ندیده ./////

نگذارید زبانتان چیزی را بگوید که /////

قلبتان باور نکرده ./////

صادقانه زندگی کنید ./////
پاسخ:قدم تازه اي برداشتن... اين چيزي است که مردم بيشتر از آن ميترسند.


پشه ها هم میخندند
ساعت20:05---12 آذر 1393
بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد …
دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست …
با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من
پاسخ:برای كسی كه آهسته و پیوسته می رود، هیچ راهی دور نیست .


پشه ها هم میخندند
ساعت20:05---12 آذر 1393
ایـن روزهـا نـه مـجـالـی
بـرای دلـتـنـگـی دارم
و نـه حـوصـلـه ات را..
ولـی بـا ایـن هـمـه،
گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد .


پشه ها هم میخندند
ساعت20:04---12 آذر 1393
یه وقتایی که دلت گرفت،

ّّّبغض داری ،

آروم نیستی !

دلت براش تنگ شده ....

حوصله ی هیچكسو نداری !

به یاد لحظه ای بیفت که :

اون همه ی بی قـراری های تو رو دید؛

اما ....





چشمـاشو بست و رفت ... !!


پشه ها هم میخندند
ساعت20:04---12 آذر 1393
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺮﻭﺳﮏ


ﺩﻟﺶ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺯﺍﺭ ﺯﺍﺭ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻪ


ﺍﻣﺎ ... ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻟﺒﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ


پشه ها هم میخندند
ساعت20:03---12 آذر 1393
تو براي هميشه مي روي
ومن چه قدر كار روي سرم ريخته
خاطرات زيادي براي فراموش كردن دارم.
پاسخ:صاحب اراده، فقط پیش مرگ زانو می زند، و آن هم در تمام عمر، بیش از یك مرتبه نیست .


پشه ها هم میخندند
ساعت20:03---12 آذر 1393
رق من و زندان بانم را میدانی ؟
زمانی که پنجره ی کوچک سلولم را می گشاید ،
او تاریکی و غم می بیند ،
من روشنایی و امید را ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:من عقابی بودم ,بر فراز یک کوه, ] [ 21:42 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .